środa, 27 sierpnia 2014

Carma Laboratories, Classic Carmex Moisturising Lip Balm.

Wiosna, lato, jesień, zima...
Niezależnie od pory roku nasze usta potrzebują ochrony.
Jakiego produktu użyć, aby były nawilżone, gładkie i piękne?

Produkt z wieloletnią tradycją. Używany na całym świecie.
Chcesz poczuć się jak gwiazda?

Mały słoiczek, który zawiera w sobie 8,4 ml produktu kosztuje około 8 zł.
Niewielki słoiczek z żółtą nakrętką, w całości wypełniony produktem. Osoby z długimi paznokciami mogą mieć niewielkie problemy z aplikacją produktu, jednak można ją opanować dość szybko. Zapach dość specyficzny - kamfora i mięta, po nałożeniu na usta ulatnia się szybko. Konsystencja przyjemna. Na palcu osadza się ilość wystarczająca do pokrycia górnej i dolnej wargi. Ogromnym plusem dla mnie jest fakt, że po aplikacji nie odczuwam efektu sklejenia ust. Bardzo przyjemne dla mnie jest także delikatnie mrowienie, które czujemy krótki czas po zastosowaniu. Produkt jest bezbarwny, doskonale sprawdzi się u osób, które preferują naturalny wygląd ust (pozostawia lekki, satynowy połysk), jednak może być z powodzeniem stosowany także jako baza pod błyszczyk, szminkę. Można stosować go przez cały rok. Doskonale chroni delikatną skórę ust przed działaniem wiatru, słońca, mrozu. Usta są gładkie, nawilżone, miękkie. Skórki, pęknięcia zanikają po kilku zastosowaniach. Produkt niesamowicie wydajny. Kupiłam rok temu dwa słoiczki, jeden noszę w torebce, drugiego używam w domu, w obu została ilość wystarczająca na miesiąc stosowania.

Produkt mogę polecić z czystym sumieniem każdemu. Obdarzyłam go miłością i zaufaniem. Cena, wydajność, działanie sprawiają, że inne jemu podobne nie mają szans. Zdradziłam go kilka razy, jednak zawsze z pokorą wróciłam.
10!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz