wtorek, 26 sierpnia 2014

Delia Cosmetics, korektor pod oczy żółty-rozświetlający, korektor do twarzy zielony-na naczynka.




Firma doceniła moją recenzję i zamieściła ją na swojej stronie :)

Aby makijaż był nieskazitelny należy ukryć niedoskonałości. Każda z nas je posiada. Najczęstszymi problemami u kobiet są cienie pod oczami, oraz popękane naczynka. Jak je skutecznie i długotrwale ukryć?

Przedstawiam Wam dwa produkty marki Delia do zadań specjalnych.

Na wstępie ogólny opis obu produktów.

W niewielkich pudełeczkach skrywają się małe , 10 ml tubki. Ceny obu są przybliżone, za każdy zapłacimy około 10 zł. Myślicie, że to sporo za tak niewielką ilość produktu? Zapewniam Was, że produkty są niesamowicie wydajne, dzięki temu, że są odpowiednio napigmentowane. Niewielka ilość produktów wystarczy, aby zakryć to czego nie chcemy pokazywać, a efekt utrzymuje się cały dzień. Korektory są gęste, po wyciśnięciu z tubki należy je szybko rozprowadzić na pożądane miejsca. Należy także pamiętać, aby nie przesadzić z ilością nakładanego produktu, zbyt duża ilość może spowodować powstanie smug. Wygodna, cienka końcówka pozwala na precyzyjne wyciśnięcie pożądanej ilości korektorów. Produkty jak dla mnie są bezzapachowe. Jedynym ogromnym minusem jest ich dostępność. Trzeba się nachodzić, aby je kupić, jednak uważam, że w ich przypadku warto się poświęcić.

Delia, zielony korektor do twarzy.

Od dawna borykam się z zaczerwienionymi miejscami wokół nosa, sporadycznie, głównie zimą widać u mnie pęknięte naczynka na policzkach. Dostępność i wybór zielonych kolektorów na naszym rynku jest dość okrojona, ucieszyłam się kiedy wypatrzyłam ten odcień

wśród produktów marki Delia. Przed pierwszym użyciem obawiałam się, że kolor będzie odznaczał się na twarzy. Myliłam się. Pistacjowy odcień korektora doskonale zakrywa zaczerwienienia, idealnie stapia się z naszą skórą.

Drugi korektor jest koloru żółtego. Stosuję go, aby ukryć cienie pod oczami i inne drobne niedoskonałości. Idealnie maskuje oznaki zmęczenia, co często się zdarza, kiedy ma się małe dziecko. Nałożony cienką warstwą pod oczami nie uwydatnia zmarszczek. Nie wysusza delikatnej skóry wokół oczu. Może nam z powodzeniem posłużyć do rozświetlenia miejsca nad górną wargą, lub pod łukiem brwiowym.

Dwie małe tubeczki, które w mgnieniu oka poprawiają nasz wygląd.

Jedynym minusem jest dostępność.

Moja ogólna ocena 9.


1 komentarz:

  1. Będę musiała wypróbować. Również tu zabiegi od https://evospa.pl/od-czego-pekaja-naczynka-na-twarzy bardzo dobrze się sprawdzą. Poczytajcie sobie coś więcej o pękających naczynkach

    OdpowiedzUsuń