środa, 27 sierpnia 2014

Lovely, Curling Pump Up Mascara.



Tusz do rzęs potrafi odmienić naszą twarz nawet jeśli nie mamy pełnego makijażu. Wybór na rynku kosmetycznym jest ogromny, firmy prześcigają się w kwestii głębi czerni, efekcie podkręcania, pogrubienia, wydłużenia...

Ja do kwestii doboru tuszu podchodzę ostrożnie. Świadomość, że takie produkty należy wymieniać co dwa, trzy miesiące, aby uniknąć podrażnień sprawia, że szukam tanich i dobrych odpowiedników tuszy wiodących marek.

Przyznam szczerze, że na początku dość niechętnie sięgnęłam po ten produkt, jednak jego działanie zaskoczyło mnie tak pozytywnie, że używam go nieprzerwanie od prawie dwóch lat i na tą chwilę nie mam zamiaru szukać dla niego zastępcy.

Niecałe 10 zł. Tyle mniej więcej zapłacimy za 8 ml tuszu. Często możemy go spotkać w promocjach, dzięki temu możemy kupić go w jeszcze niższej cenie.

Opakowanie proste, w wesołym, żółtym kolorze. Mnie to wystarczy, nie potrzebuję wymyślnych kształtów i wzorów. Po odkręceniu możemy od razu zauważyć wyprofilowaną, silikonową szczoteczkę.

Szczoteczka ma jak dla mnie idealną długość i kształt. Łatwo nią dotrzeć do każdego włoska, niewielkie ząbki umieszczone na całej powierzchni bardzo ładnie rozczesują rzęsy. Nie wiem czy to kwestia szczoteczki, czy wąskiego wejścia, ilość tuszu osadzonego na szczoteczce jest wystarczająca do pomalowania górnych i dolnych rzęs, bez konieczności dobierania produktu. Konsystencja idealna, produkt nie spływa, nie jest też zbyt gęsty, co ułatwia pracę. Ja z każdym tuszem, którego używałam musiałam nauczyć się pracować, aby nie robić z siebie pandy. Podobnie było z tym produktem, jednak kilka aplikacji wystarczyło aby opanować malowanie bez konieczności poprawiania. Efekt podkręcania jest delikatny i naturalny. Kolor głęboki i wyraźny. Ja zawsze nakładam dwie cienkie warstwy, dzięki temu pogrubienie i wydłużenie jest bardziej widoczne, jednak rzęsy nie są sklejone. Ogromną zaletą tego produktu jest jego trwałość. Przez cały dzień oczy wyglądają świetnie, tusz nie kruszy się, nie odciska się także pod linią dolnych rzęs.

Maskara tania, łatwo dostępna, spełniająca idealnie swoje zadanie.

Produkt ten zasługuje tylko na najwyższą ocenę. 10!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz